måndag 21 september 2009

The lucky winner

projecthome
procecthome


Tack för alla oerhört inspirerande bidrag till bokstavstävlingen! Tänk att det går att hitta på så mycket kul med siffror och bokstäver i inredningen, vilken fantasi ni har allihop. Alla bidrag var verkligen jättebra, så det har varit oerhört svårt att bara välja ut en vinnare. Men slutligen så fick lotten falla på Jennys smarta och snygga sladdgömma som ger illusionen av att vara en grafisk tavla. Fula sladdar, laddare och modem är ju ofta ett gissel och Jenny har verkligen lyckats med en lösning som kombinerar funktion och estetik på ett superbra sätt.
Grattis Jenny, snart kan du servera salladen i en toppenfin skål :)
Kommer att publicera en del av de andra bokstavsbidragen senare i veckan, så håll utkik!

5 kommentarer:

  1. Är det samma person som vinner i dina tävlingar hela tiden?

    SvaraRadera
  2. Hej
    Har en liten fråga till dig...om du har möjlighet vore det jättegulligt om du maila mig. johanna.flyckt@hotmail.com
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ida: Hmm, nja, alltså jag har haft ett stort antal tävlingar här på bloggen varav Jenny vunnit de två senaste. Förra tävlingen så drog jag lott om vinnaren och det blev hon som hade turen. Denna gången så valde jag den som jag tyckte hade bästa bidraget vilket visade sig vara Jenny. Kanske hade känts mer "rättvist" att tilldela vinsten till någon annan eftersom hon precis vunnit, men då hade jag ju valt vinnaren efter helt andra principer.
    Johanna: Ok, jag mailar dig :)

    SvaraRadera
  4. Riktigt, riktigt snyggt! Och praktiskt.
    Vra vinnarval. Bättre att välja den som förtjänar än en annan bara för att vara rättvist.
    Tycker jag iaf.

    kram

    SvaraRadera
  5. Jag med, jag kanske kidnappar den idén litegrann och applicerar på proppskåpet härhemma! En värdig vinnare, grattis!

    SvaraRadera